Chocolate Dreams

Categorieën

Nieuwsbrief

Veel gestelde vragen:

 

Contact

 

Ik kan u telefonisch niet bereiken, hoe komt dit, en waarom staat op uw website vermeld dat u slechts voor dringende zaken te bereiken bent?

 

- Chocolate Dreams is een eenmansbedrijf. De dagelijkse gang van zaken binnen Chocolate Dreams word door slechts één persoon, te weten de eigenaresse verzorgd. I.v.m. de toenemende drukte binnen het bedrijf doet zij er alles aan om alle pakketten die van ma t/m vr voor 10.00 zijn besteld dezelfde dag te verzenden. Om ervoor te zorgen dat alle pakketten zo spoedig mogelijk het magazijn verlaten is zo min mogelijk oponthoud van belang tijdens deze werkzaamheden.

 

- Het telefoonnummer op de website is met name bedoeld voor mensen die een workshop hebben geboekt, maar het Atelier niet kunnen vinden, of om wat voor reden dan ook vertraging hebben opgelopen tijdens de heenreis naar het Atelier.

 

- U kunt al uw vragen per email stellen via info@chocolate-dreams.nl Chocolate Dreams streeft ernaar alle emails binnen 24 uur te beantwoorden ( m.u.v. het weekend )

 

 

Bestelling

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ben iets vergeten. Kan dit nog aan mijn bestelling worden toegevoegd?

 

 

- Chocolate Dreams streeft ernaar alle bestellingen zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen. Ook op zaterdag en zondag worden pakketten klaargemaakt voor verzending op de eerstvolgende werkdag. Neemt u gerust contact met ons op via email om te vragen wat de status van uw bestelling op dat moment is. Mocht uw bestelling nog niet zijn klaargezet / verzonden, of kunnen wij de doos nog openen, dan kunt u altijd nog producten bijbestellen. U doet dat op de volgende manier:

- Plaats een nieuwe bestelling

- Kies als verzendoptie voor afhalen

- Plaats in het opmerkingenvak de notitie dat u deze zending graag met uw eerdere bestelling wilt ontvangen.

- Betaal uw bestelling via ideal.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerd artikel / aantal besteld, kan ik dit nog wijzigen?

 

- Dit is afhankelijk van een aantal factoren.

- Bestellingen worden zo spoedig mogelijk in behandeling genomen. De kans is daarom groot dat uw bestelling al in behandeling is. Neemt u gerust contact met ons op via email om te vragen wat de status van uw bestelling op dat moment is.

- Heeft u via ideal betaald, dan word automatisch de voorraad op de website aangepast. Door producten om te wisselen voor andere producten klopt de voorraad op de website niet meer. Indien u via ideal heeft betaald is het niet mogelijk naderhand nog wijzigingen door te geven. Wilt u producten bijbestellen, zie dan de vraag hierboven mbt nabestellingen.

- Heeft u gekozen voor een betaling via overschrijving zal deze pas inbehandeling worden genomen zodra het factuurbedrag door ons is ontvangen. Vaak duurt dit wat langer dan een betaling via ideal. Zolang de betaling nog niet is ontvangen kan de order nog worden aangepast.

 

Ik wil meerdere aantallen van een product bestellen, maar krijg de melding: U heeft het maximum aantal voor dit product bereikt. Hoe kan dit?

 

- Dit heeft te maken met het aantal producten wat op dat moment voorradig is. Indien u bijv. 5 stuks wilt bestellen en deze melding krijgt kan het zijn dat er bijv. nog slechts 3 stuks voorradig zijn. U dient het aantal dan aan te passen naar het aantal dat voorradig is. U kunt ons natuurlijk altijd een email sturen om te vragen of wij wellicht nog meer exemplaren van dit product hebben of dat het spoedig binnen komt.

 

 

Ik woon in het buitenland, kan ik dan toch een bestelling plaatsen?

 

- Ja dit is mogelijk. Woont u in België of Luxemburg dan kunt u een account aanmaken op onze website. Voor deze landen geldt een vast verzendtarief. Voor alle andere landen geldt een verzendtarief op basis van gewicht. Deze kunnen wij u dan ook pas doorgeven op het moment dat wij uw adres / bestelling hebben ontvangen. U kunt uw bestelling per email aan ons doorgeven.

 

 

Betaling

 

Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?

 

- U kunt betalen via ideal

 

 

Moet ik mij aanmelden om via Ideal te kunnen betalen?

 

- Nee u hoeft zich niet aan te melden. U word rechtstreeks doorgestuurd naar de website van uw bank om de betaling te kunnen doen.

 

 

Wat is het voordeel van een betaling via ideal ten opzichte van een betaling via een overschrijving?

 

- Betalingen per Ideal worden direct aan ons bevestigd. Hierdoor kunnen wij uw bestelling direct in behandeling nemen. Bij een overschrijving zijn wij afhankelijk van de bank wanneer het bedrag op onze rekening is bijgeschreven. Dit kan soms enkele dagen duren. 

 

 

 

Levering

 

 

Ik heb gekozen voor een verzending via Dhl For You, u heeft mij hiervoor een afleverschema gestuurd. Ik ben al de hele dag thuis, maar heb nog steeds geen pakket ontvangen, wat nu?

 

- Het afleverschema is een indicatie. Weer, verkeer en calamiteiten kunnen ervoor zorgen dat hier enige vertraging in kan optreden.

 

Ik heb gekozen voor een verzending via Dhl For You. Volgens het afleverschema zou het vandaag worden afgeleverd. Ik zie zojuist een busje van DHL de straat inrijden, maar helaas is hij hier niet gestopt. Kan ik er nu vanuit gaan dat het morgen pas geleverd gaat worden?

 

- Dhl For You is een onderdeel van DHL, maar word uitbesteed aan Selectvracht. Deze zullen de pakketten doorgaans met personenauto`s afleveren. U kunt het pakket dus nog gewoon vandaag verwachten.

 

Kunt u mij zeggen hoe laat mijn pakket word bezorgd en kan ik bij mijn bestelling aangeven hoe laat ik het pakket wil ontvangen?

 

- Helaas is beide niet mogelijk. Chocolate Dreams heeft geen inzicht in de afleverschema`s van beide vervoerders. Uw pakket kan tussen 8.00 - 18.00 geleverd worden. Beide vervoerders leveren ook op zaterdag.

  

 

 Kan ik mijn bestelling ook ergens anders laten bezorgen, bijv. op kantoor, bij familie?

 

- Zolang het een adres is in Nederland kan dit tegen dezelfde verzendtarieven. U kunt zowel een factuuradres als een afleveradres opgeven bij het plaatsen van uw bestelling.

 

Wat als er iets beschadigd is aangekomen?

 

- Chocolate Dreams streeft ernaar producten zo goed mogelijk te verpakken, echter kan er tijdens het transport schade zijn ontstaan. Neemt u binnen 7 dagen contact met ons op per email.

 

Ik mis een artikel of heb een verkeerd artikel ontvangen?

 

- Chocolate Dreams streeft ernaar bestellingen correct aan u uit te leveren. Ondanks vele controles kan het voorkomen dat u een artikel mist of dat er een verkeerd artikel aan u is toegezonden. Neemt u altijd zo spoedig mogelijk contact op per email. Chocolate Dreams zal met u een passende oplossing bespreken.

 

Ik denk dat mijn bestelling makkelijk door de brievenbus past, verzenden jullie ook per brievenbuspost?

 

Helaas verzenden wij niet per brievenbuspost. Bij brievenbuspost krijgen wij geen track en trace en kunnen daardoor niet achterhalen waar uw pakket zich bevindt mocht het overhoopt niet bij u worden afgeleverd.

 

 

 

Afhalen

 

Kan ik mijn  bestelling ook afhalen?

 

- Het is mogelijk bestellingen af te halen. Dit kan op Woensdagmiddag van 12.30-15.30 en Vrijdagmiddag tussen 13.00 - 17.30

 

Wanneer staat mijn verzending gereed om af te halen?

 

- Doorgaans staan bestellingen geplaatst voor 10.00 op afhaaldagen dezelfde dag nog klaar om te worden afgehaald. U ontvangt altijd een email wanneer uw bestelling gereed staat voor afhalen. Wacht u alstublieft met langskomen totdat u deze email heeft ontvangen. 

 

Kan ik mijn bestelling ook op andere dagen afhalen?

 

-Ivm de toenemende drukte binnen Chocolate Dreams is dit niet mogelijk.

 

Kan ik pinnen als ik bij jullie mijn bestelling afhaal?

 

 - Wij beschikken helaas niet over een pinautomaat. 

 

Hebben jullie ook een winkel waar wij de producten kunnen bekijken?

 

- Wij hebben geen winkel, maar wel een workshopruimte met verkoopwand. Indien u ons vooraf een email stuurt kunnen wij met u een afspraak maken waarop u producten kunt komen bekijken.

 

 Workshops

 

Wij willen graag een workshop bij u volgen, op welke dagen is dit mogelijk?

 

- Workshops zijn alle dagen van de week te reserveren.

- Kinderworkshops zijn enkel op door de weekse dagen te reserveren.

 

Wat is het min. en max. aantal deelnemers voor een workshop?

 

-Wilt u een workshop reserveren  met een besloten groep dan hanteren wij op door de weekse dagen een min. aantal deelnemers van 6 personen en in het weekend een min. aantal deelnemers van 8 personen.

-Bent u met minder personen kunt u zich aanmelden voor de individuele workshops. Dit kan al vanaf 1 persoon.

- De workshopruimte van Chocolate Dreams biedt plaats aan max. 16 personen. bent u met meer personen kunnen wij met u kijken naar een vervangende locatie.

 

Moeten wij zelf nog iets meenemen naar de workshop?

 

- Alle workshops bij Chocolate Dreams zijn geheel verzorgd, u hoeft zelf niets mee te nemen. Bij warm weer adviseren wij u een koeltas / koelelementen mee te nemen zodat u uw gemaakte creaties gekoeld naar huis kunt vervoeren.

 

Geeft u ook workshops op locatie?

 

- Het is mogelijk bij u op locatie een workshop te verzorgen. Dit is mogelijk voor de taarten workshops en diverse chocolade workshops. Voor sommige workshops zijn onze speciale smeltbakken nodig welke te zwaar zijn om te vervoeren. Neemt u contact met ons op over de mogelijkheden voor een workshop op locatie.

 Ivm toenemde drukte binnen Chocolate Dreams verzorgen wij enkel workshops op max. 50 km afstand van onze eigen locatie. ( tilburg )

 

Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Stuurt u dan een email met uw vraag naar info@chocolate-dreams.nl  Chocolate Dreams streeft ernaar deze binnen 24 uur te beantwoorden ( m.u.v. het weekend )

 

 


HomeHome

Zoeken

Winkelwagen  

Uw winkelwagen bevat geen producten.



Template prestashop - E-commerce Mag - Enseignes Publicitaires